Retourbeleid

Retourbeleid

Bij Shafely streven we naar tevreden klanten. Mocht je echter niet helemaal tevreden zijn met je aankoop, dan heb je het recht om je product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Voorwaarden voor retour

- Het product moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.

- Alle onderdelen moeten compleet zijn en het product moet zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen.

Hoe start je een retour?

Wil je een product retourneren? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice. Zij helpen je verder met de benodigde instructies.

Retourkosten

- De verzendkosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening, tenzij de retour te wijten is aan een fout van onze kant (bijvoorbeeld een verkeerd of defect product).

- Vertragingen door douanecontroles vallen buiten onze verantwoordelijkheid en zijn geen geldige reden voor retour.

Indien je een beschadigd, defect of verkeerd product hebt ontvangen (zoals een verkeerde kleur of maat), vergoeden wij de retourkosten. In dat geval moet je binnen 14 dagen na ontvangst contact opnemen met onze klantenservice.

Terugbetaling

- Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, laten we weten of je retour is goedgekeurd.

- Bij goedkeuring wordt het bedrag binnen 7 werkdagen teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.

- Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd per bank kan verschillen.

Beschadigde of defecte producten

Heb je een defect of beschadigd product ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat je een vervangend product krijgt of het aankoopbedrag teruggestort wordt.

Annuleren

Wil je je bestelling annuleren? Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze kosteloos annuleren.