Verzendbeleid

Verzendbeleid

Welkom bij Shafely!

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te verzenden. Hieronder vind je alle belangrijke informatie over onze verzendingen:


Verzendbeleid

Wij hechten veel waarde aan een snelle en betrouwbare levering om uw winkelervaring zo prettig mogelijk te maken. Lees hieronder meer over ons verzendproces.

Verwerkingstijd

- Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt.

- Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, worden op de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Levertijd

- Nederland & België: 5-12 werkdagen

- Andere Europese landen: 3-7 werkdagen

- Internationale verzending: 7-14 werkdagen

Let op: tijdens drukke periodes zoals feestdagen kan de levertijd iets langer zijn.

Verzendopties

Om aan verschillende wensen te voldoen, bieden we meerdere verzendmethoden aan, zoals standaard- en premium verzending. Wij raden het aan om gebruik te maken van onze premium internationale verzending met verzekering voor een snellere levering en prioriteitsservice voor slechts €2,99. 

Verzendkosten

- Nederland & België: gratis verzending

- Overige landen: Verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.

Verzendpartners

Wij werken samen met betrouwbare partners zoals PostNL, DHL en DPD om jouw bestelling veilig en snel te leveren.

Volgen van je bestelling

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace link waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Problemen met je levering?

- Heb je jouw bestelling niet binnen de verwachte levertijd ontvangen? Neem dan contact met ons op via [e-mailadres of contactformulier].

- Controleer altijd eerst de track & trace link voor actuele updates.

Wijziging van verzendadres

Heeft u per ongeluk een verkeerd adres ingevoerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen de wijziging door te voeren, maar als uw bestelling al verwerkt is, kunnen we niet garanderen dat het adres nog aangepast kan worden.

Bij een foutief opgegeven adres kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertraagde of niet-afgeleverde pakketten.

Annuleren van een bestelling

Wij doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Daarom heeft u tot 2 uur na het plaatsen van uw bestelling de mogelijkheid om een annulering aan te vragen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en vermeld uw bestelnummer, dan kijken we wat mogelijk is.


Vragen?
Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen! Je kunt ons bereiken via info@shafely.nl